Justin biebers låt om Mariah Yeater

Justin Bieber avslöjar han skrev en låt om Mariah Yeater skandalen för hans nya album!

Justin Bieber blev förkrossad när Mariah Yeater anklagade honom för att vara far till hennes barn, trots att det är en komplett lögn. Han har nu beslutat att tala ut mot Mariah i en ny låt med titeln "Maria" på hans tror kommer album. Alltså så har han erkännt att låten handlar om Mariah Yeater.

"Det är min" Billie Jean "" berättar han i en intervju.

"Det var något jag ville få lätta mitt hjärta och jag kunde bara säga det på en låt så min poäng igenom utan att behöva oroa sig de ord jag använder i en intervju.

Ursäkta för liten bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0